Паспорт образовательной программы
Дата регистрации в Реестре
2022.04.29 12:07
Регистрационный номер
11715
Дата обновления паспорта ОП:
2022.04.29 12:07
Код и наименование специальности:
02151000 Халықтық көркем шығармашылығы (түрлері бойынша)
Код и наименование квалификации/квалификаций:
4S02151001 Көркемөнерпаздар хореографиялық ұжымының жетекшісі, оқытушы
Регион:
Алматы облысы
Организация ТиППО (Разработчик):
« Алматы облыстық білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Сарқан
гуманитарлық колледжі» МКҚК
Партнеры-разработчики:
" Сарқан ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі" МКҚК
Цель ОП:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім стандартына сәйкес, жеке және жас
ерекшеліктерін ескере отырып, хореографиялық ұжым қатысушыларының
шығармашылық қабілеттерін дамытуға қабілетті, халық шығармашылығы
саласындағы орта буын маманын даярлау
Уровень по НРК:
4
Уровень по ОРК:
4
Профессиональный стандарт (при наличии):
-
Профессиональный стандарт WorldSkills (при наличии):
-
Форма обучения:
Күндізгі
База образования:
Негізгі орта білім
Язык обучения:
Мемлекеттік
Общий объем кредитов:
240
Дата рассмотрения ОП на методическом (учебно-методическом/научнометодическом) совете организации образования об одобрении паспорта ОП
(выписка из протокола заседания) с согласованием работодателя и/или
индустриального совета:
12.04.2022 жылы
Номер лицензии на занятие образовательной деятельностью:
KZ44LAA00000961
Номер приложения к лицензии на занятие образовательной деятельностью:
003
Дата прохождения специализированной аккредитации по данной
специальности (при наличии):
29.10.2017 - 01.11 2017
Отличительные особенности ОП:
-
Сведения о содержании модулей/дисциплин:
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 1. Қазақ тілі
Өмірлік қажеттіліктерінде
коммуникативтік әрекеттер
түрінде (тыңдалым, оқылым,
айтылым, жазылым)
сауаттылықпен қолдану
дағдыларын қалыптастыру.
4/96
ЖБП 2. Қазақ әдебиеті
Олардың ойларын ауызша еркін
жеткізуіне және жаза білуіне
қолдау көрсету, дәлелдер келтіру,
салыстыру және анализ жасау,
бағалау дағдыларын
қалыптастыру.
3/72
ЖБП 3. Орыс тілі мен
әдебиеті
Өмірдің әлеуметтік-мәдени,
әлеуметтік-экономикалық,
ғылыми-техникалық, білім беру
және кәсіптік салаларында қарымқатынас жасау үшін қажетті
тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу
дағдыларын қалыптастыру.
5/120
ЖБП 4. Шетел тілі
Таныс емес мәтінді оқып, негізгі
мазмұнын айқындайды, тиісті
деңгейде сөйлеу дағдысы
қалыптасады.
5/120
ЖБП 5. Қазақстан тарихы Отандық тарихтың негізгі 4/96
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
оқиғалары мен процестерін оқыту
негізінде тарихи санаға,
азаматтылық пен отансүйгіштік
қасиеттерге ие, тарихи білім мен
дағдыларды оқу және қоғамдық ісәрекеттерде тиімді және
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру.
ЖБП 6. Дене тәрбиесі
Денсаулықты нығайту, дененің
негізгі физикалық сапаларын
дамыту және ағзаның қызмет ету
мүмкіндіктерін арттыру.
7/168
ЖБП 7. Информатика
Білім алушылардың ақпараттық
процестердің қоғамдағы ролі
жайлы, сондай-ақ ақпараттық
технологияларды пайдаланудың
техникалық мүмкіндіктері мен
перспективалары туралы түсінігін
қалыптастыру.
4/96
ЖБП 8. Математика
Әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді
шешуде математикалық тілді және
негізгі математикалық заңдарды
қолдануға, сандық қатынастар
мен кеңістіктік формаларды оқып
білуге ықпал ету
4/96
ЖБП 9. Озін-өзі тану
Әрбір білім алушының руханиадамгершілік сана-сезімін және
шығармашылық әлеуетін адам
кемелдігінің, ойының, сөзі мен
ісінің өркендеуі үшін жағдай жасау
арқылы қалыптастыру.
2/48
ЖБП 10. Алғашқы әскери
дайындық
Әскери анттың, Қазақстан
Республикасы Қарулы Күштерінің
жарғыларының негізгі талаптары
туралы білімін қалыптастыру
4/96
Азаматтық-патриоттық
қасиеттерге ие, ұлттық және
жалпыадамзаттық
құндылықтарды құрметтейтін,
тарихи білім мен дағдыларын оқу
процесінде және әлеуметтік
ЖБП 11. Дүниежүзілік
тарихы
6/144
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
жағдайда белсенді әрі
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру
ЖБП 12. Биология
Табиғаттың даму заңдылықтары
мен адамның қоршаған ортадағы
рөлі туралы түсінік
қалыптастыру;табиғаттың дамуы
мен жұмыс істеу заңдылықтарын
жаңа білім алуға, оларды әрі
қарай кеңейту мен тереңдетудің
негізі мен құралы ретінде
қолдануға
5/120
ЖБП 13. Физика
Білім алушылардың әлемнің
заманауи физикалық бейнесінің
негізінде жатқан заңдылықтар
мен принциптер туралы іргелі
білімді, табиғатты танудың
ғылыми әдістерді меңгеруіне
ықпал ету
2/48
ЖБП 14. Химия
Табиғатта, зертханада, өндірісте
және күнделікті өмірде болатын
химиялық құбылыстарды бақылау
және түсіндіру іскерліктерін
меңгеру
2/48
БМ 1. Ақпараттықкоммуникациялық және
цифрлық
технологияларды қолдану
ОН 2.1. Ақпараттықкоммуникациялық технологиялар
негіздерін меңгеру.
3/72
ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық
және интерактивті вебпорталдардың қызметтерін
пайдалану.
1/24
БМ 2. Экономиканың
базалық білімін және
кәсіпкерлік негіздерін
қолдану
ОН 3.1. Экономикалық теория
саласындағынегізгімәселелерді
меңгеру.
1/24
ОН 3.2. Кәсіпорында болып
жатқан экономикалық
процестерді талдау және бағалау.
1/24
ОН 3.3. Әлемдік экономиканың
даму үрдістерін, мемлекеттің
1/24
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
«жасыл» экономикаға көшуінің
негізгі міндеттерін түсіну.
ОН 3.4. Қазақстан
Республикасында кәсіпкерлік
қызметті ұйымдастыру мен
жүргізудің ғылыми және
заңнамалық негіздерін меңгеру.
1/24
Дене қасиеттерін дамыту және
жетілдіру
1/24
БМ 3. Қоғамда және еңбек
ұжымында әлеуметтену
және бейімделу үшін
әлеуметтік ғылымдар
негіздерін қолдану
ОН 4.1. Төзімді және белсенді жеке
ұстанымды қалыптастыратын
моральдық-адамгершілік
құндылықтар мен нормаларды
түсіну.
1/24
ОН 4.2. Әлемдік өркениеттегі
Қазақстан Республикасы
халықтары мәдениетінің рөлі мен
орнын түсіну.
1/24
ОН 4.3. Құқықтың негізгі салалары
туралы мәліметтерді меңгеру.
1/24
ОН 4.4. Әлеуметтану мен
саясаттанудың негізгі түсініктерін
меңгеру.
1/24
БМ 4. Кәсіби қызмет
саласында кәсіби
лексиканы қолдану
ОН 5.1. Орыс тілдерінде кәсіптік
диалогтік сөйлеу.
4/96
ОН 5.2. Кәсіптік бағыттағы
мәтіндерді аудару (сөздікпен)
техникасын білу.
4/96
ОН 5.3. Еңбек қатынастарын
реттейтін құжаттарды мемлекеттік
тілде дайындау.
2/48
КМ 1. Хореографиялық
қабілеттіліктің дамуы
ОН 1.1. Хореографияға қатысты
дене қабілеттілігін дамыту.
2/48
ОН 1.2. Хореографтың
орындаушылық шеберлігінің
базалық дағдыларын дамыту.
3/72
ОН 1.3. Би жаттығуларын,
комбинацияларды орындауда
хореографиялық дағдыларды
дамыту.
3/72
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
КМ 2. Биді оқыту
әдістемесінің қолданылуы
ОН 2.1. Оқу комбинациялары мен
хореографиялық композициялар
жасауда классикалық биді
оқытудың теориясы мен
әдістемесін қолдану.
24/576
ОН 2.2. Оқу комбинациялары мен
хореографиялық композициялар
жасауда қазақ биін оқытудың
теориясы мен әдістемесін
қолдану.
24/576
ОН 2.3. Оқу комбинациялары мен
хореографиялық композициялар
жасауда халықтық-сахналық биді
оқытудың теориясы мен
әдістемесін қолдану.
22/528
КМ 3. Шығармашылық
қабілеттерінің дамуы
ОН 3.1. Музыкалық шығарманы
талдау.
2/48
ОН 3.2. Музыкалық шығарманың
тактілік құрылымын және
фразировкасын қолдану.
2/48
ОН 3.3. Шығармашылық
қабілеттерді дамыту және
жетілдіру.
2/48
ОН 3.4. Шығармашылық қызметте
орындаушы ретінде әрекет ету
(музыкант, актер).
2/48
ОН 3.5. Шығармашылық жұмыста
қазақ және әлемдік хореография
тарихын сипаттау.
3/72
ОН 3.6. Дайындық барысында
шығармашыл орындаушылармен
жұмыс істеу.
3/72
КМ 4. Жұмыстың түрлі
нысандары мен әдістерін
пайдалана отырып,
мәдени-демалыс ісшараларының өткізілуі
ОН 4.1. Бос уақыт
педагогикасының әлеуметтік
технологияларын қолдану.
4/96
ОН 4.2. Мәдени-демалыс
қызметінің сипаты мен мазмұны
бойынша әртүрлі дайындау және
өткізу технологиясын қолдану.
2/48
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
ОН 4.3. Мәдени-демалыс
бағдарламаларын
ұйымдастырушы, жүргізуші
ретінде әрекет ету.
2/48
ОН 4.4. Мәдени – демалыс ісшараларын ұйымдастыру және
дайындық өткізу.
3/72
ОН 4.5. Мәдени-демалыс
бағдарламасының барысын
басқару.
3/72
КМ 5. Эстетикалық және
көркем талғамдарды
тәрбиелеу
ОН 5.1. Халықтың өнер және
мәдениет саласына деген
қажеттіліктері мен
қызығушылықтарын анықтау.
1/24
ОН 5.2. Кәсіби қызметтегі әлемдік
мәдениет пен өнердің
жетістіктерін сипаттау.
1/24
ОН 5.3. Заманауи
хореографияның даму
тенденциясын сипаттау.
1/24
ОН 5.4. Халық арасында
хореография өнерін насихаттау,
эстетикалық және көркемдік
талғамды тәрбиелеу мақсатында
концерттер дайындау және өткізу.
4/96
КМ 6. Балалар мен
жасөспірімдер үшін
мәдени-демалыс ісшараларын ұйымдастыру
және өткізу
ОН 6.1. Қосымша білім беру
мекемелерінде қазіргі заманғы
оқушының мүдделері мен
қажеттіліктерін іске асыру үшін
жағдай жасау.
1/24
ОН 6.2. Балалар мен
жасөспірімдер үшін олардың жас
ерекшеліктерін, психологиялық
ерекшеліктерін ескеріп, сонымен
қатар ерекше білім беру
қажеттіліктері бар балалар үшін
хореографиялық композициялар
қоюды ұйымдастыру.
2/48
ОН 6.3. Балалармен және
жасөспірімдермен жұмыс жасауда
оқытудың классикалық және
1/24
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
заманауи хореографиялық
әдістерін қолдану.
ОН 6.4. Қосымша білім беру
мекемелерінде сабақтар өткізу.
Оқу практикасы.
3/72
КМ 7. Әлеуметтік-мәдени
бағдарламалар
қойылымында түрлі
техникалық
мүмкіндіктерді пайдалану
ОН 7.1. Жаңа сахналық
технологияларды меңгеру.
1/24
ОН 7.2. Мәдени-демалыс ісшараларының декорациялық
безендірілуін әзірлеу.
1/24
ОН 7.3. Мәдени-демалыс ісшараларының музықалық
безендірілуін әзірлеу.
1/24
ОН 7.4. Мәдени - демалыс ісшараларының кино-жарық
безендірілуін әзірлеу.
2/48
КМ 8. Көркемөнерпаздар
хореографиялық
ұжымына басшылық ету
ОН 8.1. Халықтың мәдени
сұраныстарына жауап беретін
хореографиялық ұжымды басқару.
1/24
ОН 8.2. Әр түрлі әуесқой
хореографиялық ұжымдармен,
олардың әдістемелік
ерекшеліктерін қолдана отырып
дайындық жұмыстарын жүргізу.
1/24
ОН 8.3. Ұжыммен жоспарлы
тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
1/24
ОН 8.4. Жобаны өткізуге
(продюсерлеуге) қатысу.
1/24
КМ 9. Мәдениет және
білім беру мекемелерінде
педагог-хореографтың
жұмысын ұйымдастыру
ОН 9.1. Мәдени-ағарту мекемелері
жұмысының түрлі нысандары мен
әдістері бойынша әдістемелік
әзірлемелердің ақпараттық банкін
құру.
1/24
ОН 9.2. Әлеуметтік-мәдени
мекеменің жұмысын жоспарлау.
1/24
ОН 9.3. Мәдениет және білім беру
мекемелерінде менеджмент және
маркетинг негіздерін қолдану.
1/24
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
КМ 10. Еңбекті қорғау,
өндірістік санитария және
өртке қарсы қауіпсіздік
ережелері мен
нормаларының
сақталуын бақылау
ОН 10.1. Қауіпсіздік техникасы,
өндірістік санитария, өртке қарсы
қауіпсіздік ережелерін сақтау және
еңбекті қорғау бойынша заңнама
негіздерін меңгеру.
1/24
ОН 10.2. Жеке гигиена ережелерін
сақтауды қамтамасыз ету.
1/24
КМ 11. Хореография өнері
саласындағы
ұйымдастыру қызметі
менеджерінің
функцияларын жүзеге
асыру
ОН 11. 1. Хореография өнері
саласындағы ұйымдастыру
қызметі менеджерінің
функцияларын орындау.
11/264
Аралық, қорытынды
аттестаттау
- 15/360