Паспорт образовательной программы
Дата регистрации в Реестре
2022.06.23 09:58
Регистрационный номер
15026
Дата обновления паспорта ОП:
2022.06.23 09:58
Код и наименование специальности:
01120100 Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Код и наименование квалификации/квалификаций:
4S01120102 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының тәрбиешісі
Регион:
Алматы облысы
Организация ТиППО (Разработчик):
МКҚК «Сарқан гуманитарлық колледжі»
Партнеры-разработчики:
« Алматы облысы білім басқармасының Сарқан ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің «Құлыншақ» бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік коммуналдық
қазыналық кәсіпорны
Цель ОП:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім стандартына сәйкес мектепке дейінгі
ұйымдарда балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру дағдылары бар кәсіби
маман даярлау.
Уровень по НРК:
4
Уровень по ОРК:
4
Профессиональный стандарт (при наличии):
" Педагог" Қазақстан Республикасы "Атамекен" Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
08.06.2017 ж. №133 бұйрығының қосымшасы
Профессиональный стандарт WorldSkills (при наличии):
Мектепке дейінгі тәрбие (Р reschool educaton and training) құзыреттілігі
Форма обучения:
Күндізгі
База образования:
Негізгі орта білім
Язык обучения:
Мемлекеттік
Общий объем кредитов:
240
Дата рассмотрения ОП на методическом (учебно-методическом/научнометодическом) совете организации образования об одобрении паспорта ОП
(выписка из протокола заседания) с согласованием работодателя и/или
индустриального совета:
12.04.2022 жылы
Номер лицензии на занятие образовательной деятельностью:
№13016697
Номер приложения к лицензии на занятие образовательной деятельностью:
KZ44LAA00000961
Дата прохождения специализированной аккредитации по данной
специальности (при наличии):
29.10.2017 - 01.11 2017
Отличительные особенности ОП:
-
Сведения о содержании модулей/дисциплин:
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 1. Қазақ тілі
Өмірлік қажеттіліктерінде
коммуникативтік әрекеттер
түрінде (тыңдалым, оқылым,
айтылым, жазылым)
сауаттылықпен қолдану
дағдыларын қалыптастыру.
4/96
ЖБП 2. Қазақ әдебиеті
Олардың ойларын ауызша
еркін жеткізуіне және жаза
білуіне қолдау көрсету,
дәлелдер келтіру, салыстыру
және анализ жасау, бағалау
дағдыларын қалыптастыру.
3/72
ЖБП 3. Орыс тілі мен
әдебиеті
Өмірдің әлеуметтік-мәдени,
әлеуметтік-экономикалық,
ғылыми-техникалық, білім беру
және кәсіптік салаларында
қарым-қатынас жасау үшін
қажетті тыңдау, сөйлеу, оқу,
жазу дағдыларын
қалыптастыру.
5/120
Таныс емес мәтінді оқып, негізгі
мазмұнын айқындайды, тиісті
деңгейде сөйлеу дағдысы
ЖБП 4. Шетел тілі 5/120
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
қалыптасады.
ЖБП 5. Қазақстан тарихы
Отандық тарихтың негізгі
оқиғалары мен процестерін
оқыту негізінде тарихи санаға,
азаматтылық пен отансүйгіштік
қасиеттерге ие, тарихи білім
мен дағдыларды оқу және
қоғамдық іс-әрекеттерде тиімді
және шығармашылықпен
қолдана алатын тұлға
қалыптастыру.
4/96
ЖБП 6. Дене тәрбиесі
Денсаулықты нығайту, дененің
негізгі физикалық сапаларын
дамыту және ағзаның қызмет
ету мүмкіндіктерін арттыру.
7/168
ЖБП 7. Информатика
Білім алушылардың ақпараттық
процестердің қоғамдағы ролі
жайлы, сондай-ақ ақпараттық
технологияларды
пайдаланудың техникалық
мүмкіндіктері мен
перспективалары туралы
түсінігін қалыптастыру.
4/96
ЖБП 8. Математика
Әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді
шешуде математикалық тілді
және негізгі математикалық
заңдарды қолдануға, сандық
қатынастар мен кеңістіктік
формаларды оқып білуге ықпал
ету.
4/96
ЖБП 9. Озін-өзі тану
Әрбір білім алушының руханиадамгершілік сана-сезімін және
шығармашылық әлеуетін адам
кемелдігінің, ойының, сөзі мен
ісінің өркендеуі үшін жағдай
жасау арқылы қалыптастыру.
2/48
ЖБП 10. Алғашқы әскери
дайындық
Әскери анттың, Қазақстан
Республикасы Қарулы
Күштерінің жарғыларының
негізгі талаптары туралы білімін
қалыптастыру.
4/96
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 11. Дүниежүзілік
тарихы
Азаматтық-патриоттық
қасиеттерге ие, ұлттық және
жалпыадамзаттық
құндылықтарды құрметтейтін,
тарихи білім мен дағдыларын
оқу процесінде және әлеуметтік
жағдайда белсенді әрі
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру.
6/144
ЖБП 12. Биология
Табиғаттың даму
заңдылықтары мен адамның
қоршаған ортадағы рөлі туралы
түсінік қалыптастыру.
6/144
ЖБП 13. Физика
Білім алушылардың әлемнің
заманауи физикалық
бейнесінің негізінде жатқан
заңдылықтар мен принциптер
туралы іргелі білімді, табиғатты
танудың ғылыми әдістерді
меңгеруіне ықпал ету.
2/48
ЖБП 14. Химия
Табиғатта, зертханада,
өндірісте және күнделікті
өмірде болатын химиялық
құбылыстарды бақылау және
түсіндіру іскерліктерін меңгеру.
2/48
БМ 1. Дене қасиеттерін
дамыту және жетілдіру
ОН 1.1. Денсаулықты нығайту
және салауатты өмір салты
қағидаттарын сақтау.
6/144
ОН 1.2. Дене қасиеттері мен
психофизиологиялық
қабілеттерді жетілдіру.
5/120
БМ 2. Ақпараттықкоммуникациялық және
цифрлық технологияларды
қолдану
ОН 2.1. Ақпараттықкоммуникациялық
технологиялар негіздерін
меңгеру.
3/72
ОН 2.2. Ақпараттықанықтамалық және
интерактивті вебпорталдардың қызметтерін
пайдалану.
2/48
БМ 3. Экономиканың ОН 3.1. Экономикалық теория 2/48
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
базалық білімін және
кәсіпкерлік негіздерін
қолдану
саласындағы негізгі
мәселелерді меңгеру.
ОН 3.2. Қазақстан
Республикасында кәсіпкерлік
қызметті ұйымдастыру мен
жүргізудің ғылыми және
заңнамалық негіздерін
меңгеру.
1/24
БМ 4. Қоғам мен еңбек
ұжымында әлеуметтену
және бейімделу үшін
әлеуметтік ғылымдар
негіздерін қолдану
ОН 4.1. Төзімді және белсенді
жеке ұстанымды
қалыптастыратын моральдықадамгершілік құндылықтар мен
нормаларды түсіну.
2/48
ОН 4.2. Әлемдік өркениеттегі
Қазақстан Республикасы
халықтары мәдениетінің рөлі
мен орнын түсіну.
1/24
ОН 4.3. Құқықтың негізгі
салалары туралы мәліметтерді
меңгеру.
2/48
ОН 4.4. Әлеуметтану мен
саясаттанудың негізгі
ұғымдарын меңгеру.
1/24
ОН 4.5. Қауіпсіздік техникасын
және өртке қарсы қауіпсіздік
ережелерін орындау.
1/24
ОН 4.6. Еңбек қызметі
үдерісінде адамның өмірі мен
денсаулығын сақтау жүйесін
меңгеру.
2/48
КМ 1. Оқу ақпаратының
таратылуы
ОН 1.1. Кәсіптік қызметте
мектепке дейінгі білім беру
педагогикасы мен әдістемесінің
теориялық және практикалық
негіздерін қолдану.
8/192
ОН 1.2. Жас ерекшеліктеріне
сәйкес балалардың психикалық
процестерін, қасиеттері мен
жағдайларын ескеру.
8/192
ОН 1.3. Коррекциялық 8/192
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
педагогикасы мен
психологиясының негіздерін
қолдану.
ОН 1.4. Жаңа педагогикалық
технологияларды қолдана
отырып сабақтарды жоспарлау
және өткізу.
9/216
ОН 1.5. Орыс тілдерінде кәсіптік
диалогтік сөйлеу.
4/96
ОН 1.6. Кәсіптік бағыттағы
мәтіндерді аудару (сөздікпен)
техникасын білу.
3/72
ОН 1.7. Еңбек қатынастарын
реттейтін құжаттарды
мемлекеттік тілде дайындау.
2/48
КМ 2. Білім алушыларды
әлеуметтік құндылықтар
жүйесіне баулу
ОН 2.1. Балалармен тәрбие
жұмысын жоспарлауда тәрбие
әдістерін, нысандарын,
тәсілдерін, құралдарын
қолдану.
1/24
ОН 2.2. Педагогикалық өзара
әрекеттесу мен оның
компоненттерінің мәнін
сипаттау.
2/48
ОН 2.3. Балалармен, ұжыммен
және ата-аналармен қарымқатынас орнату.
1/24
КМ 3. Білім беру процесін
әдістемелік
қамтамасыздандыру
ОН 3.1. Мектеп жасына дейінгі
балалардың сөйлеу әрекетінің
барлық түрлерін дамытуды
қамтамасыз ету.
6/144
ОН 3.2. Қарапайым
математикалық білім негіздері
пәнінде арифметикалық,
геометриялық материалдарды,
оқыту әдістемесін қолдану.
4/96
ОН 3.3. Табиғи құбылыстар мен
процестердің өзара
байланысын сипаттау.
6/144
ОН 3.4. Дене тәрбиесінің
мақсаттары мен міндеттерін
4/96
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
анықтау.
ОН 3.5. Сурет салу, мүсіндеу,
аппликацияда көркемдікшығармашылық дағдыларды
қалыптастыру.
7/168
ОН 3.6. Музыкадағы заманауи
ақпараттық ресурстарды
пайдалана отырып
шығармашылық даму әдістерін
қолдану.
2/48
ОН 3.7. Мектеп жасына дейінгі
балаларға көркем әдебиетін
мәнерлеп оқу тәсілдерін
қолдану.
8/192
ОН 3.8. Ырғақ және
хореографияның негіздерін
меңгеру.
1/24
ОН 3.9. Білім беру мазмұнына
сәйкес білім беру ортасын құру.
15/360
КМ 4. Білім алушылардың
білім мазмұнын меңгеру
деңгейін анықтау
ОН 4.1. Мәдениетаралық және
тұлғааралық қарымқатынастың этикалық
мәселелерін шешуге біртұтас
тәсілді қолдану.
1/24
ОН 4.2. Мектепке дейінгі
жастағы балалардың іс-әрекетін
түзету және қиындықтарын
анықтау, рефлексия әдістері
мен тәсілдерін қолдану.
1/24
ОН 4.3. Педагогикалық
процестің барлық
қатысушыларының
субъективті-субъективті өзара
әрекеттесуін ұйымдастыру
арқылы білім беру процесін
басқару технологиясын
қолдану.
13/312
КМ 5. Кәсіби
қоғамдастықпен және білім
берудің барлық мүдделі
тараптарымен өзара
ОН 5.1. Ата-аналармен жұмысты
ұйымдастырудың принциптері
мен әдістерін қолдану.
15/360
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
әрекеттесуді жүзеге асыру
ОН 5.2. "Баланың мектептегі
алғашқы күндері"тәжірибесін
ұйымдастыруға қатысу.
15/360
Аралық, қорытынды
аттестаттау
- 10/24