Паспорт образовательной программы
Дата регистрации в Реестре
2022.06.23 18:04
Регистрационный номер
15066
Дата обновления паспорта ОП:
2022.06.23 18:05
Код и наименование специальности:
01140100 Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі
Код и наименование квалификации/квалификаций:
4S01140102 Шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі
Регион:
Алматы облысы
Организация ТиППО (Разработчик):
МКҚК «Сарқан гуманитарлық колледжі»
Партнеры-разработчики:
« Алматы облысы білім басқармасының Сарқан ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің «№1 мектеп - гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Цель ОП:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім стандартына сәйкес ақпараттық-оқыту
үдерісін құру әдістерін пайдалана отырып, бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытуды
ұйымдастыра алатын білім беру саласының орта буын маманын дайындау.
Уровень по НРК:
4
Уровень по ОРК:
4
Профессиональный стандарт (при наличии):
" Педагог" Қазақстан Республикасы "Атамекен" Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
08.06.2017 ж. №133 бұйрығының қосымшасы
Профессиональный стандарт WorldSkills (при наличии):
-
Форма обучения:
Күндізгі
База образования:
Негізгі орта білім
Язык обучения:
Мемлекеттік
Общий объем кредитов:
240
Дата рассмотрения ОП на методическом (учебно-методическом/научнометодическом) совете организации образования об одобрении паспорта ОП
(выписка из протокола заседания) с согласованием работодателя и/или
индустриального совета:
12.04.2022 жылы
Номер лицензии на занятие образовательной деятельностью:
№13016697
Номер приложения к лицензии на занятие образовательной деятельностью:
KZ44LAA00000961
Дата прохождения специализированной аккредитации по данной
специальности (при наличии):
29.10.2017 - 01.11 2017
Отличительные особенности ОП:
-
Сведения о содержании модулей/дисциплин:
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 1. Қазақ тілі
Өмірлік қажеттіліктерінде
коммуникативтік әрекеттер
түрінде (тыңдалым, оқылым,
айтылым, жазылым)
сауаттылықпен қолдану
дағдыларын қалыптастыру.
4/96
ЖБП 2. Қазақ әдебиеті
Олардың ойларын ауызша еркін
жеткізуіне және жаза білуіне
қолдау көрсету, дәлелдер
келтіру, салыстыру және анализ
жасау, бағалау дағдыларын
қалыптастыру.
3/72
ЖБП 3. Орыс тілі мен
әдебиеті
Өмірдің әлеуметтік-мәдени,
әлеуметтік-экономикалық,
ғылыми-техникалық, білім беру
және кәсіптік салаларында
қарым-қатынас жасау үшін
қажетті тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу
дағдыларын қалыптастыру.
5/120
ЖБП 4. Шетел тілі
Таныс емес мәтінді оқып, негізгі
мазмұнын айқындайды, тиісті
деңгейде сөйлеу дағдысы
қалыптасады.
5/120
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 5. Қазақстан тарихы
Отандық тарихтың негізгі
оқиғалары мен процестерін
оқыту негізінде тарихи санаға,
азаматтылық пен отансүйгіштік
қасиеттерге ие, тарихи білім мен
дағдыларды оқу және қоғамдық
іс-әрекеттерде тиімді және
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру.
4/96
ЖБП 6. Дене тәрбиесі
Денсаулықты нығайту, дененің
негізгі физикалық сапаларын
дамыту және ағзаның қызмет ету
мүмкіндіктерін арттыру.
7/168
ЖБП 7. Информатика
Білім алушылардың ақпараттық
процестердің қоғамдағы ролі
жайлы, сондай-ақ ақпараттық
технологияларды пайдаланудың
техникалық мүмкіндіктері мен
перспективалары туралы
түсінігін қалыптастыру.
4/96
ЖБП 8. Математика
Әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді
шешуде математикалық тілді
және негізгі математикалық
заңдарды қолдануға, сандық
қатынастар мен кеңістіктік
формаларды оқып білуге ықпал
ету
4/96
ЖБП 9. Озін-өзі тану
Әрбір білім алушының руханиадамгершілік сана-сезімін және
шығармашылық әлеуетін адам
кемелдігінің, ойының, сөзі мен
ісінің өркендеуі үшін жағдай
жасау арқылы қалыптастыру.
2/48
ЖБП 10. Алғашқы әскери
дайындық
Әскери анттың, Қазақстан
Республикасы Қарулы
Күштерінің жарғыларының
негізгі талаптары туралы білімін
қалыптастыру.
4/96
Азаматтық-патриоттық
қасиеттерге ие, ұлттық және
жалпыадамзаттық
ЖБП 11. Дүниежүзілік
тарихы
6/144
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
құндылықтарды құрметтейтін,
тарихи білім мен дағдыларын
оқу процесінде және әлеуметтік
жағдайда белсенді әрі
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру.
ЖБП 12. Биология
Табиғаттың даму заңдылықтары
мен адамның қоршаған
ортадағы рөлі туралы түсінік
қалыптастыру;табиғаттың дамуы
мен жұмыс істеу заңдылықтарын
жаңа білім алуға, оларды әрі
қарай кеңейту мен тереңдетудің
негізі мен құралы ретінде
қолдануға.
5/120
ЖБП 13. Физика
Білім алушылардың әлемнің
заманауи физикалық бейнесінің
негізінде жатқан заңдылықтар
мен принциптер туралы іргелі
білімді, табиғатты танудың
ғылыми әдістерді меңгеруіне
ықпал ету.
2/48
ЖБП 14. Химия
Табиғатта, зертханада, өндірісте
және күнделікті өмірде болатын
химиялық құбылыстарды
бақылау және түсіндіру
іскерліктерін меңгеру.
2/48
БМ 1. Дене қасиеттерін
дамыту және жетілдіру
ОН 1.1. Денсаулықты нығайту
және салауатты өмір салты
қағидаттарын сақтау.
6/144
ОН 1.2. Дене қасиеттері мен
психофизиологиялық
қабілеттерді жетілдіру.
2/48
БМ 2. Ақпараттықкоммуникациялық және
цифрлық технологияларды
қолдану
ОН 2.1. Ақпараттықкоммуникациялық
технологиялар негіздерін
меңгеру.
2/48
ОН 2.2. Ақпараттықанықтамалық және интерактивті
веб-порталдардың қызметтерін
пайдалану.
1/24
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
БМ 3. Экономиканың
базалық білімін және
кәсіпкерлік негіздерін
қолдану
ОН 3.1. Экономикалық теория
саласындағы негізгі мәселелерді
меңгеру.
2/48
ОН 3.2. Қазақстан
Республикасында кәсіпкерлік
қызметті ұйымдастыру мен
жүргізудің ғылыми және
заңнамалық негіздерін меңгеру.
1/24
БМ 4. Қоғам мен еңбек
ұжымында әлеуметтену
және бейімделу үшін
әлеуметтік ғылымдар
негіздерін қолдану
ОН 4.1. Төзімді және белсенді
жеке ұстанымды
қалыптастыратын моральдықадамгершілік құндылықтар мен
нормаларды түсіну.
1/24
ОН 4.2. Әлемдік өркениеттегі
Қазақстан Республикасы
халықтары мәдениетінің рөлі
мен орнын түсіну.
1/24
ОН 4.3. Құқықтың негізгі
салалары туралы мәліметтерді
меңгеру.
2/48
ОН 4.4. Әлеуметтану мен
саясаттанудың негізгі
түсініктерін меңгеру.
1/24
КМ 1. Оқушылардың оқу ісәрекетінің моделін құру
ОН 1.1. Негізгі білім беру
педагогикасы мен әдістемесінің
теориялық және практикалық
негіздерін кәсіби қызметте
қолдану.
5/120
ОН 1.2. Оқушылардың
психологиялық ерекшеліктерін
жас ерекшеліктеріне сәйкес
ескеру.
4/96
ОН 1.3. Жаңа педагогикалық
технологияларды қолдана
отырып сабақтарды жоспарлау
және өткізу.
2/48
ОН 1.4. Алғашқы кәсіби
тәжірибені игеру.
4/96
ОН 1.5. Орыс тілдерінде кәсіптік
диалогтік сөйлеу.
3/72
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
ОН 1.6. Кәсіптік бағыттағы
мәтіндерді аудару (сөздікпен)
техникасын білу.
3/72
ОН 1.7. Еңбек қатынастарын
реттейтін құжаттарды
мемлекеттік тілде дайындау.
2/48
КМ 2. Оқу ақпаратын
тарату
ОН 2.1. Бастауыш сыныптарда
ағылшын тілінде сөйлеу
әрекетінің барлық түрлерін
дамытуды қамтамасыз ету.
14/336
ОН 2.2. Бастауыш сыныптарда
тыңдау, оқу, жазу әдістері мен
тәсілдерін қолдану.
2/48
ОН 2.3. Ағылшын тілінің
фонетикалық құрылымы мен
нормаларын қолдану.
1/24
ОН 2.4. Бастауыш сыныптарда
фонетиканы оқытудың әдістері
мен технологияларын қолдану.
6/144
ОН 2.5. Оқу процесінде ағылшын
тілінің стилистикалық және
лексикалық нормаларын,
фольклор шығармаларын,
балалар әдебиетін қолдану.
2/48
ОН 2.6. Ағылшын тілді елдердің
дәстүрлерін, географиясын,
мәдениеті мен әдебиетін
сипаттау.
3/72
ОН 2.7. Ағылшын тілінің
грамматикалық құрылымы мен
нормаларын қолдану.
1/24
ОН 2.8. Грамматикалық тұрғыдан
дұрыс сөйлеуді дамыту.
6/144
ОН 2.9. Инновациялық
технологияларды қолдана
отырып сабақтар өткізу.
3/72
ОН 2.10. Білім алушылардың
кәсіби-педагогикалық біліктері
мен мұғалімнің тұлғалық кәсіби
маңызды сапаларын
қалыптастыру.
12/288
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
КМ 3. Білім беру процесін
әдістемелік қамтамасыз ету
ОН 3.1. Ағылшын тіліне оқыту
әдістерін, нысандарын,
тәсілдерін, құралдарын қолдану.
4/96
ОН 3.2. Лексиканы оқытудың
мақсаттары мен міндеттерін,
лексиканы оқыту әдістемесін,
сабақтарды ұйымдастырудың
нысандары мен әдістерін
анықтау.
2/48
ОН 3.3. Фонетика мен
грамматиканы оқытудың
мақсаттары мен міндеттерін,
фонетика мен грамматиканы
оқыту әдістемесін, сабақтарды
ұйымдастырудың нысандары
мен әдістерін анықтау.
7/168
ОН 3.4. Білім алушыларды шетел
тілі мұғалімінің педагогикалық
қызметіне дайындау.
5/120
КМ 4. Білім алушыларды
жалпыадамзаттық және
ұлттық құндылықтар
жүйесіне тарту
ОН 4.1. Оқушылармен тәрбие
жұмысын жоспарлау кезінде
тәрбие әдістерін, нысандарын,
тәсілдерін, құралдарын қолдану.
1/24
ОН 4.2. Оқушылармен, оқушылар
ұжымымен және ата-аналармен
қарым-қатынас жасау кезінде
педагогикалық шеберлік
техникасын қолдану.
1/24
ОН 4.3. Тиімді психологиялықпедагогикалық, оның ішінде
кәсіби қызметте инклюзивті
технологияларды пайдалану.
2/48
ОН 4.4. Шағын жинақталған
мектепте білім беру процесін
тиімді ұйымдастыруды жүзеге
асыру.
2/48
ОН 4.5. Сыныптан тыс тәрбие
жұмысының әдістерін,
құралдарын, нысандарын
қолдану.
2/48
ОН 4.6. Білім алушыларды 3/72
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое
описание дисциплины
Объем
кредитов/часов
болашақ шетел тілі мұғалімі
кәсіби қызметіне, бастауыш
мектептегі жұмыс жағдайы мен
режиміне бейімделуге және
кәсіби бағытталуға даярлау.
КМ 5. Білім алушылардың
білім мазмұнын меңгеру
деңгейін анықтау
ОН 5.1. Критериалды бағалау
жүйесін іске асырудың
қағидаттарын, тәсілдері мен
тетіктерін қолдану.
2/48
ОН 5.2. Педагогикалық қызметті
арнайы ғылыми білім мен
зерттеу нәтижелері негізінде
жобалау.
2/48
ОН 5.3. Білім алушылардың
шетел тілі мұғалімінің тәрбие
жұмысын және төменгі класс
оқушыларының тәртібі мен ісәрекетін бақылау біліктерін
қалыптастыру, оны талдау.
1/24
КМ 6, Кәсіби
қоғамдастықпен және білім
берудің барлық мүдделі
тараптарымен өзара ісқимыл жасау
ОН 6.1. Оқытылатын мамандық
бойынша практикалық іс-әрекет
үшін қажетті біліктілік пен
дағдыларды үйрету.
2/48
ОН 6.2. Білім алушыларды
болашақ шетел тілі мұғалімі
кәсіби қызметіне даярлау.
40/960
Аралық, қорытынды
аттестаттау
- 15/360