Паспорт образовательной программы
Дата регистрации в Реестре
2022.06.23 09:43
Регистрационный номер
15018
Дата обновления паспорта ОП:
2022.06.23 09:44
Код и наименование специальности:
02151000 Халықтық көркем шығармашылығы (түрлері бойынша)
Код и наименование квалификации/квалификаций:
4S02151002 Көркемөнерпаздар халық аспаптары оркестрінің (ансамблінің) жетекшісі,
оқытушы
Регион:
Алматы облысы
Организация ТиППО (Разработчик):
« Алматы облыстық білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Сарқан
гуманитарлық колледжі» МКҚК
Партнеры-разработчики:
" Сарқан ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі" МКҚК
Цель ОП:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес,
орындаушылық шеберлік деңгейін ескере отырып, халық аспаптары оркестріне
қатысушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға қабілетті, халық көркем
шығармашылығы саласында орта буын маманын даярлау
Уровень по НРК:
4
Уровень по ОРК:
4
Профессиональный стандарт (при наличии):
Жоқ
Профессиональный стандарт WorldSkills (при наличии):
Жоқ
Форма обучения:
Күндізгі
База образования:
Негізгі орта білім
Язык обучения:
Мемлекеттік
Общий объем кредитов:
240
Дата рассмотрения ОП на методическом (учебно-методическом/научнометодическом) совете организации образования об одобрении паспорта ОП
(выписка из протокола заседания) с согласованием работодателя и/или
индустриального совета:
12.04.2022 жылы
Номер лицензии на занятие образовательной деятельностью:
KZ44LAA00000961
Номер приложения к лицензии на занятие образовательной деятельностью:
№003
Дата прохождения специализированной аккредитации по данной
специальности (при наличии):
29.10.2017 - 01.11 2017
Отличительные особенности ОП:
-
Сведения о содержании модулей/дисциплин:
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 1. Қазақ тілі
Өмірлік қажеттіліктерінде
коммуникативтік әрекеттер
түрінде (тыңдалым, оқылым,
айтылым, жазылым)
сауаттылықпен қолдану
дағдыларын қалыптастыру.
4/96
ЖБП 2. Қазақ әдебиеті
Олардың ойларын ауызша еркін
жеткізуіне және жаза білуіне
қолдау көрсету, дәлелдер келтіру,
салыстыру және анализ жасау,
бағалау дағдыларын
қалыптастыру.
3/72
ЖБП 3. Орыс тілі мен
әдебиеті
Өмірдің әлеуметтік-мәдени,
әлеуметтік-экономикалық,
ғылыми-техникалық, білім беру
және кәсіптік салаларында қарымқатынас жасау үшін қажетті
тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу
дағдыларын қалыптастыру.
5/120
ЖБП 4. Шетел тілі
Таныс емес мәтінді оқып, негізгі
мазмұнын айқындайды, тиісті
деңгейде сөйлеу дағдысы
қалыптасады.
5/120
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
ЖБП 5. Қазақстан тарихы
Отандық тарихтың негізгі
оқиғалары мен процестерін оқыту
негізінде тарихи санаға,
азаматтылық пен отансүйгіштік
қасиеттерге ие, тарихи білім мен
дағдыларды оқу және қоғамдық ісәрекеттерде тиімді және
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру.
4/96
ЖБП 6. Дене тәрбиесі
Денсаулықты нығайту, дененің
негізгі физикалық сапаларын
дамыту және ағзаның қызмет ету
мүмкіндіктерін арттыру.
7/168
ЖБП 7. Информатика
Білім алушылардың ақпараттық
процестердің қоғамдағы ролі
жайлы, сондай-ақ ақпараттық
технологияларды пайдаланудың
техникалық мүмкіндіктері мен
перспективалары туралы түсінігін
қалыптастыру.
4/96
ЖБП 8. Математика
Әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді
шешуде математикалық тілді және
негізгі математикалық заңдарды
қолдануға, сандық қатынастар мен
кеңістіктік формаларды оқып
білуге ықпал ету.
4/96
ЖБП 9. Озін-өзі тану
Әрбір білім алушының руханиадамгершілік сана-сезімін және
шығармашылық әлеуетін адам
кемелдігінің, ойының, сөзі мен
ісінің өркендеуі үшін жағдай жасау
арқылы қалыптастыру.
2/48
ЖБП 10. Алғашқы әскери
дайындық
Әскери анттың, Қазақстан
Республикасы Қарулы Күштерінің
жарғыларының негізгі талаптары
туралы білімін қалыптастыру.
4/96
Азаматтық-патриоттық
қасиеттерге ие, ұлттық және
жалпыадамзаттық
құндылықтарды құрметтейтін,
тарихи білім мен дағдыларын оқу
ЖБП 11. Дүниежүзілік
тарихы
6/144
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
процесінде және әлеуметтік
жағдайда белсенді әрі
шығармашылықпен қолдана
алатын тұлға қалыптастыру.
ЖБП 12. Шетел тілі
Кәсіптік бағыттағы мәтіндерді
аудару (сөздікпен) техникасын
білу.
5/120
ЖБП 13. Физика
Білім алушылардың әлемнің
заманауи физикалық бейнесінің
негізінде жатқан заңдылықтар
мен принциптер туралы іргелі
білімді, табиғатты танудың
ғылыми әдістерді меңгеруіне
ықпал ету.
2/48
ЖБП 14. Химия
Табиғатта, зертханада, өндірісте
және күнделікті өмірде болатын
химиялық құбылыстарды бақылау
және түсіндіру іскерліктерін
меңгеру
2/48
БМ 1. Дене қасиеттерін
дамыту және жетілдіру
ОН 1.1. Денсаулықты нығайту
және салауатты өмір салты
қағидаттарын сақтау.
3/72
ОН 1.2. Дене қасиеттері мен
психофизиологиялық қабілеттерді
жетілдіру.
3/72
БМ 2. Ақпараттықкоммуникациялық және
цифрлық
технологияларды
қолдану
ОН 2.1. Ақпараттықкоммуникациялық технологиялар
негіздерін меңгеру.
3/72
ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық
және интерактивті вебпорталдардың қызметтерін
пайдалану.
1/24
БМ 3. Экономиканың
базалық білімін және
кәсіпкерлік негіздерін
қолдану
ОН 3.1. Экономикалық теория
саласындағынегізгімәселелерді
меңгеру.
1/24
ОН 3.2. Кәсіпорында болып жатқан
экономикалық процестерді талдау
және бағалау.
1/24
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
ОН 3.3. Әлемдік экономиканың
даму үрдістерін, мемлекеттің
«жасыл» экономикаға көшуінің
негізгі міндеттерін түсіну.
1/24
ОН 3.4. Қазақстан
Республикасында кәсіпкерлік
қызметті ұйымдастыру мен
жүргізудің ғылыми және
заңнамалық негіздерін меңгеру.
1/24
ОН 3.5. Іскерлік қарым-қатынас
этикасын сақтау.
1/24
БМ 4. Қоғамда және еңбек
ұжымында әлеуметтену
және бейімделу үшін
әлеуметтік ғылымдар
негіздерін қолдану
ОН 4.1. Төзімді және белсенді жеке
ұстанымды қалыптастыратын
моральдық-адамгершілік
құндылықтар мен нормаларды
түсіну.
1/24
ОН 4.2. Әлемдік өркениеттегі
Қазақстан Республикасы
халықтары мәдениетінің рөлі мен
орнын түсіну.
1/24
ОН 4.3. Құқықтың негізгі салалары
туралы мәліметтерді меңгеру.
1/24
ОН 4.4. Әлеуметтану мен
саясаттанудың негізгі түсініктерін
меңгеру.
1/24
КМ 1. Эстетикалық және
көркемдік талғамға
тәрбиелеу
ОН 1.1. Халықтың халық
шығармашылығына қажеттіліктері
мен мүдделерін анықтау.
1/24
ОН 1.2. Халық арасында өнерді
насихаттау, эстетика мен
сұлулыққа бейімдеу бойынша ісшаралар ұйымдастыру.
1/24
ОН 1.3. Эстетикалық және
көркемдік даму жобаларын
әзірлеу.
1/24
ОН 1.4. Аспапта ойнау дағдылары
мен қабілеттерін дамыту.
4/96
КМ 2. Орындаушылық
шеберлікті қалыптастыру
ОН 2.1. Жеке ерекшеліктерін
ескере отырып, орындаушылық
шеберлік дағдыларын
қалыптастыру тәсілдерін қолдану.
5/120
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
ОН 2.2. Шығармашылық шеберлік
деңгейін анықтау.
3/72
ОН 2.3. Сахнада туындылардың
көркемдік сапасын қамтамасыз
ету, іс-шаралардың музыкалық
безендірілуін дайындау.
3/72
ОН 2.4. Көркемдік шеберлік
деңгейін арттыру.
8/192
КМ 3. Көркем ойлау мен
сезімталдықты,
шығармашылық әлеуетті
дамыту
ОН 3.1. Іс-шаралардың көркем
безендірілуін жасау бойынша
жұмысты басқару.
1/24
ОН 3.2. Заманауи әдістемелер мен
техникалық құралдарды қолдану.
2/48
ОН 3.3. Жаңғырту
бағдарламаларын іске асыру және
дәстүрлі, халықтық мәдениетті
насихаттау .
2/48
КМ 4. Орындаушылық
шеберлікті жетілдіру
ОН 4.1. Жеке ерекшеліктерін
ескере отырып, оркестрмен
(ансамбльмен) жұмыс істеу
тәсілдерін қолдану.
16/384
ОН 4.2. Қазақ халық аспаптарында
ойнау тәжірибесімен дирижерлік
өнер негіздерін қолдану.
14/336
ОН 4.3. Ұлттық аспаптар
оркестріне (ансамбліне) арналған
музыкалық шығармаларға талдау,
музыкалық шығармалардың
нысандарын, мазмұны мен
түрлерін айқындау.
44/1056
КМ 5. Шығармашыл
ұжымға басшылық ету
ОН 5.1. Мақсаттары мен
міндеттерін белгілей отырып,
оркестр (ансамбль) ұжымын
ұйымдастыру.
2/48
ОН 5.2. Шығармашылық
жұмыстарды жасаудың тиімді
әдістерін таңдау мәселесін шешу.
2/48
ОН 5.3. Дайындалу жоспарлары
мен репетиция кестесін, жаңа ісшараларды дайындау жоспар2/48
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
кестесін құруды ұйымдастыруды
басқару, дайындықтар мен
концерттер, қойылымдар,
көркемдік персоналдың
шығармашылық жұмыстарының
есебін жүргізу.
ОН 5.4. Істер номенклатурасын
жүргізу, оның орындалуын
бақылау, қызметтік және жеке
құжаттарды құрастырып, ресімдеу.
3/72
КМ 6. Еңбек қауіпсіздігі
және қоршаған ортаны
қорғау талаптарын сақтау
ОН 6.1. Өндірістік және қосалқы
орындарда еңбекті қорғау,
өндірістік санитария және өртке
қарсы қорғау ережелері мен
нормаларының орындалуын
бақылау.
1/24
ОН 6.2. Өмір қауіпсіздігі
ережелерін сақтай отырып,
заманауи техникалық жабдықты
пайдалану.
2/48
КМ 7. Мәдени-демалыс ісшараларын өткізу
ОН 7.1. Қойылған мақсаттарды
ескере отырып, жұмыс орындарын
ұйымдастыру.
2/48
ОН 7.2. Мәдени-көпшілік ісшараларын ұйымдастыруда
жұмыстың әртүрлі түрлері мен
әдістерін қолдану.
4/96
ОН 7.3. Ұжымының іс-шараларын
ұйымдастыру.
1/24
ОН 7.4. Шығармашыл ұжымның
жұмысын ұйымдастыру.
1/24
ОН 7.5. Жарық, дыбыс және
шуылмен безендіруді,
декорацияларды, кино -, бейне -
және компьютерлік жабдықтарды
қолдану.
5/120
ОН 7.6. Осы саладағы кәсіби
қарым-қатынас орыс тілінің
лингвистикалық сәйкестігін жанжақты талдауды жүзеге асыру.
4/96
ОН 7.7. Іс жүргізу саласындағы 2/48
№
Наименование
модуля/дисциплины
Результаты
обучения/Краткое описание
дисциплины
Объем
кредитов/часов
маңызды нормативтік әдістемелік
құжаттарды рәсімдеуді,
бірізділендіруді және
стандарттауды зерттеу.
КМ 8. Орындаушылық
өнер саласындағы
ұйымдастыру қызметі
менеджерінің
функцияларын жүзеге
асыру
ОН 8.1. Оқытылатын мамандық
бойынша практикалық іс-әрекет
үшін қажетті біліктілік пен
дағдыларды үйрету.
2/48
ОН 8.1. Орындаушылық өнер
саласындағы ұйымдастыру
қызметі менеджерінің
функцияларын жүзеге асыру.
11/264
Аралық, қорытынды
аттестаттау
- 15/360