Паспорт образовательной программы Дата регистрации в Реестре 2022.08.18 11:42 Регистрационный номер 21169 Дата обновления паспорта ОП: 2022.08.18 11:42 Код и наименование специальности: 02151000 Халықтық көркем шығармашылығы (түрлері бойынша) Код и наименование квалификации/квалификаций: 4S02151003 Сәндік-қолданбалы шеберлік ұжымының жетекшісі, оқытушы Регион: Алматы облысы Организация ТиППО (Разработчик): « Алматы облыстық білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Сарқан гуманитарлық колледжі» МКҚК Партнеры-разработчики: " Сарқан ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі" МКҚК Цель ОП: Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес сәндікқолданбалы шеберлік ұжымы қатысушыларының жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып шығармашылық қабілеттерін дамытуды ұйымдастыру, қабілетті маман даярлау Уровень по НРК: 4 Уровень по ОРК: 4 Профессиональный стандарт (при наличии): - Профессиональный стандарт WorldSkills (при наличии): - Форма обучения: Күндізгі База образования: Негізгі орта білім Язык обучения: Мемлекеттік Общий объем кредитов: 240 Дата рассмотрения ОП на методическом (учебно-методическом/научнометодическом) совете организации образования об одобрении паспорта ОП (выписка из протокола заседания) с согласованием работодателя и/или индустриального совета: 12.04.2022 ж. Номер лицензии на занятие образовательной деятельностью: KZ44LAA00000961 Номер приложения к лицензии на занятие образовательной деятельностью: №003 Дата прохождения специализированной аккредитации по данной специальности (при наличии): 29.10.2017 ж. - 01.11 2017ж. Отличительные особенности ОП: - Сведения о содержании модулей/дисциплин: № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов ЖБП 1. Қазақ тілі Өмірлік қажеттіліктерінде коммуникативтік әрекеттер түрінде (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым) сауаттылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыру. 4/96 ЖБП 2. Қазақ әдебиеті Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. 3/72 ЖБП 3. Орыс тілі мен әдебиеті Өмірдің әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық, білім беру және кәсіптік салаларында қарымқатынас жасау үшін қажетті тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру. 5/120 ЖБП 4. Шетел тілі Таныс емес мәтінді оқып, негізгі мазмұнын айқындайды, тиісті деңгейде сөйлеу дағдысы қалыптасады. 5/120 № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов ЖБП 5. Қазақстан тарихы Отандық тарихтың негізгі оқиғалары мен процестерін оқыту негізінде тарихи санаға, азаматтылық пен отансүйгіштік қасиеттерге ие, тарихи білім мен дағдыларды оқу және қоғамдық ісәрекеттерде тиімді және шығармашылықпен қолдана алатын тұлға қалыптастыру. 4/96 ЖБП 6. Дене тәрбиесі Денсаулықты нығайту, дененің негізгі физикалық сапаларын дамыту және ағзаның қызмет ету мүмкіндіктерін арттыру. 7/168 ЖБП 7. Информатика Білім алушылардың ақпараттық процестердің қоғамдағы ролі жайлы, сондай-ақ ақпараттық технологияларды пайдаланудың техникалық мүмкіндіктері мен перспективалары туралы түсінігін қалыптастыру. 4/96 ЖБП 8. Математика Әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, сандық қатынастар мен кеңістіктік формаларды оқып білуге ықпал ету 4/96 ЖБП 9. Озін-өзі тану Әрбір білім алушының руханиадамгершілік сана-сезімін және шығармашылық әлеуетін адам кемелдігінің, ойының, сөзі мен ісінің өркендеуі үшін жағдай жасау арқылы қалыптастыру. 2/48 ЖБП 10. Алғашқы әскери дайындық Әскери анттың, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жарғыларының негізгі талаптары туралы білімін қалыптастыру. 4/96 Азаматтық-патриоттық қасиеттерге ие, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды құрметтейтін, ЖБП 11. Дүниежүзілік тарихы 6/144 № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов тарихи білім мен дағдыларын оқу процесінде және әлеуметтік жағдайда белсенді әрі шығармашылықпен қолдана алатын тұлға қалыптастыру. ЖБП 12. Шетел тілі Кәсіптік бағыттағы мәтіндерді аудару (сөздікпен) техникасын білу. 5/120 ЖБП 13. Физика Білім алушылардың әлемнің заманауи физикалық бейнесінің негізінде жатқан заңдылықтар мен принциптер туралы іргелі білімді, табиғатты танудың ғылыми әдістерді меңгеруіне ықпал ету. 2/48 ЖБП 14. Химия Табиғатта, зертханада, өндірісте және күнделікті өмірде болатын химиялық құбылыстарды бақылау және түсіндіру іскерліктерін меңгеру. 2/48 БМ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру ОН 1.1. Денсаулықты нығайту және салауатты өмір салты қағидаттарын сақтау. 3/72 ОН 1.2. Дене қасиеттері мен психофизиологиялық қабілеттерді жетілдіру. 3/72 БМ 2. Ақпараттықкоммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану ОН 2.1. Ақпараттықкоммуникациялық технологиялар негіздерін меңгеру. 3/72 ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті вебпорталдардың қызметтерін пайдалану. 1/24 БМ 3. Экономиканың базалық білімін және кәсіпкерлік негіздерін қолдану ОН 3.1. Экономикалық теория саласындағынегізгімәселелерді меңгеру. 1/24 ОН 3.2. Кәсіпорында болып жатқан экономикалық процестерді талдау және бағалау. 1/24 № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов ОН 3.3. Әлемдік экономиканың даму үрдістерін, мемлекеттің «жасыл» экономикаға көшуінің негізгі міндеттерін түсіну. 1/24 ОН 3.4. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеру. 1/24 ОН 3.5. Іскерлік қарым-қатынас этикасын сақтау. 1/24 БМ 4. Қоғамда және еңбек ұжымында әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік ғылымдар негіздерін қолдану ОН 4.1. Төзімді және белсенді жеке ұстанымды қалыптастыратын моральдықадамгершілік құндылықтар мен нормаларды түсіну. 1/24 ОН 4.2. Әлемдік өркениеттегі Қазақстан Республикасы халықтары мәдениетінің рөлі мен орнын түсіну. 1/24 ОН 4.3. Құқықтың негізгі салалары туралы мәліметтерді меңгеру. 1/24 ОН 4.4. Әлеуметтану мен саясаттанудың негізгі түсініктерін меңгеру. 1/24 КМ 1. Эстетикалық және көркемдік талғамға тәрбиелеу ОН 1.1. Халықтың халық шығармашылығына қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау. 4/96 ОН 1.2. Халық арасында өнерді насихаттау, эстетика мен сұлулыққа бейімдеу бойынша ісшаралар ұйымдастыру. 2/48 ОН 1.3. Эстетикалық және көркемдік даму жобаларын жасау. 4/96 КМ 2. Көркем ойлау мен сезімталдықты, шығармашылық әлеуетті дамыту ОН 2.1. Іс-шаралардың көркем безендірілуін құру бойынша жұмысты басқаруды жүзеге асыру. 2/48 ОН 2.2. Халықтың мәдени сұраныстарына жауап беретін 2/48 № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов шығармашылық ұжымды басқару. РО 2.3. Кәсіби жұмыста заманауи әдістер мен техникалық құралдарды қолдану. 2/48 ОН 2.4. Дәстүрлі, халықтық мәдениетті жаңғырту және насихаттаудың өңірлік бағдарламаларын іске асыру. 4/96 КМ 3. Көркем сурет, сурет, композиция және материалдарды көркем өңдеу бойынша шығармашылық жұмыстарды орындау шеберлігін жетілдіру ОН 3.1. Жеке ерекшеліктерді ескере отырып, әртүрлі құралдармен жұмыс істеу тәсілдерін қолдану. 22/528 ОН 3.2. Өнімді жобалау мен өндіруге шығармашылық көзқарасты ынталандыру. 20/480 ОН 3.3. Сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымның сұлбаларын, мазмұнын және түрін анықтау, талдау жүргізу. 38/912 КМ 4. Шығармашылық ұжымды басқару ОН 4.1. Сәндік-қолданбалы өнердің шығармашылық ұжымын ұйымдастыру. 2/48 ОН 4.2. Шығармашылық жұмыстарды жасаудың тиімді әдістерін таңдау мәселесін шешу. 2/48 ОН 4.3. Жеке ерекшеліктерді ескере отырып, шығармашылық шеберлік деңгейін анықтау және тиісті дағдыларды қалыптастыру. 2/48 ОН 4.4. Бұйымның көркемдік сапасын қамтамасыз етуді, ісшаралардың көркемдік безендірілуін дайындауды бақылау. 1/24 ОН 4.5. Болашақ жоспарлар мен сабақ кестелерін, жаңа ісшараларды дайындаудың жоспар1/24 № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов кестелерін құруды ұйымдастыруды басқару, сабақтар мен іс-шараларды, қойылымдарды, өнер қызметкерлерінің шығармашылық жұмыстарын есепке алуды жүргізу. ОН 4.6. Істер номенклатурасын жүргізу және оның орындалуын бақылау, қызметтік және жеке құжаттарды құрастыру және ресімдеу. 4/96 КМ 5. Еңбек қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау талаптарын сақтау ОН 5.1. Өндірістік және қосалқы орындарда еңбекті қорғау, өндірістік санитария және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларының орындалуын бақылау. 1/24 ОН 5.2. Өмір қауіпсіздігі ережелерін сақтай отырып, заманауи техникалық жабдықты пайдалану. 2/48 КМ 6. Мәдени-демалыс ісшараларын өткізу ОН 6.1. Мәдени-көпшілік ісшараларды ұйымдастыруда жұмыстың әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдану. 4/96 ОН 6.2. Сәндік-қолданбалы шеберлік ұжымының ісшараларын ұйымдастыру. 2/48 ОН 6.3. Жарықпен, дыбыспен безендіруді, декорацияларды, кино, бейне - және компьютерлік жабдықтарды қолдану. 2/48 ОН 6.4. Мәдени-көпшілік ісшараларды өткізуде арнайы сахналық аппаратураны пайдалану. 2/48 ОН 6.5. Мәдени-демалыс міндеттерін шешудің шығармашылық жолдарын ұсыну. 5/120 ОН 6.6. Осы саладағы кәсіби 4/96 № Наименование модуля/дисциплины Результаты обучения/Краткое описание дисциплины Объем кредитов/часов қарым-қатынас орыс тілінің лингвистикалық сәйкестігін жанжақты талдауды жүзеге асыру. ОН 6.7. Іс жүргізу саласындағы маңызды нормативтік әдістемелік құжаттарды рәсімдеуді, бірізділендіруді және стандарттауды зерттеу. 2/48 КМ 7. Кәсіби қоғамдастықпен және білім берудің барлық мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесуді жүзеге асыру ОН 7.1. Оқытылатын мамандық бойынша практикалық іс-әрекет үшін қажетті біліктілік пен дағдыларды үйрету. 2/48 ОН 7.2. Сәндік-қолданбалы шеберлік ұжымының педагогі мен жетекшісі ретінде білім алушыларды болашақ мамандық іскерліктеріне даярлау. 11/264 Аралық, қорытынды аттестаттау - 15/36